Wednesday, February 07, 2007


υπάρχει κατι τρομακτικά εμετικό σε όλο αυτό , δεν μπορώ πλέον να μη το σκέφτομαι , υπάρχω απ'τη μια μερια εγώ και οι επιθυμίες μου (ή ό,τι έχει απομεινει απο αυτές τεσπα) κι απ'την άλλη βρίσκονται όλοι οι άλλοι και οι δικές τους επιθυμίες , νιώθω χαμένος στις επιθυμίες των άλλων , το χειρότερο νιώθω άβουλος κι εξαρτημένος απ'ολο αυτο και δεν ξέρω που θα με βγάλει ... σκέφτομαι το μέλλον και δεν υπάρχει , τίποτα παρα μια ουτοπία : το σχέδιο φυγής μου που απο μικρός σχεδιάζω , αυτο που τόσο θέλω και τόσο φοβάμαι : να σηκωθώ να φύγω και ν'αλλαξω όνομα και ταυτότητα , να ταξιδεύω μόνο . ξέρω πως ποτε δεν θα συμβει . βλέπεις όλο αυτο που με κρατά εξαρτημένο κι άβουλο κι ανύμπορο να προχωρήσω όπως θέλω , έχει φροντίσει να με δέσει με αγάπη [με τη μαμα και το μπαμπά (λιγότερο) , με φίλους (περισσότερο) και αναμνήσεις (...)] όχι όμως με τόπο , αυτο δεν το χει καταφέρει , τον τόπο γραμμένο , τον έχω , τον τόπο θέλω να τον αφήσω , κάτι με πνίγει εδω πέρα και χωρις να είμαι σίγουρος πρέπει να είναι αυτές οι επιθυμίες , οι επιθυμίες των άλλων , πολλές φορες μου λένε οτι είμαι θυμωμένος με όλα και χωρις λόγο , αλλά είμαι σίγουρος υπάρχει λόγος που μ'εξοργίζουν όλα αυτα , υπάρχει μια πρωτογενής εκδοχή του εαυτού μου που έχει βάναυσα βιαστεί , νιώθω συχνά σαν τον καρπό του βιασμού μου απο τους άλλους και τοτε είναι που εξοργίζομαι , τότε είναι που δεν θέλω να έχω μέλλον , μελλον σαν το παρελθόν μου .
στον κόσμο που ζώ είναι όλοι θεατές , της ζωής τους και της ζωής των άλλων , ζουνε τα πρώτα τους χρόνια και μετά αποσύρονται σε μια καρέκλα για να δουνε τη ζωή τους στο πανί , το σενάριο δεν το χουν γράψει αυτοί (σε ορισμένους μόνο επιτρέπονται λίγες διορθωτικές αλλαγές) και το σκηνικό είναι σχεδόν πάντα ίδιο ...
χθες βράδυ ονειρεύτηκα ότι ήμουν παιδί , στο χωριό μου , αθώος

4 comments:

Lithium said...

............ax

Kserw pws niwthis....ta exw perasei k gw....

An thes na figeis tote apla fige...oxi gia panta...gia ligo kairo estw

Ta atoma pou tha afiseis pisw an aksizoune tote tha ine panta ekei kai den tha figoune....

Fige gia na ksefigeis....tha kerdiseis polla....

filia

les_boi said...

:-)
οπως λεω και στο ποστ είναι πολλα που με κρατανε(πολυ σημαντικο η έλλειψη χρημάτων)αλλα ξέρω πως αυτα δεν είναι παρα δικαιολογιες ...
φιλια και σε σενα:-*

Good As You said...

i feel u

Alex A. said...

Αν φύγεις με όλο αυτό το πράμα μέσα σου, δε θα ξεφύγεις από αυτό. Εδώ η Κόλαση, εδώ και ο Παράδεισος. Για όλους και για όλα.

Αν αφήσεις να βγει αυτό που νιώθεις - όπως κάνεις εδώ - όλα θα πάνε καλύτερα. Γράφε ότι σου'ρχεται κι εμείς εδώ είμαστε.